Coș de cumpărături 0,00 lei

Nu aveți produse în coșul de cumpărături.

Connect with Facebook

1. Cum se poate efectua o comandă pe site-ul dumneavoastră?

Pentru a comanda produse puteți utiliza următoarele metode:

Comanda pe site-ul www.tresbon.ro Pentru aceasta este necesar să vă creaţi un cont pe site şi să urmaţi paşii indicaţi.

 

Comanda prin email, la contact@tresbon.ro sau

prin telefon, la numărul 0729 499 828

Vă rugăm să specificaţi în comandă numele, adresa, telefonul, denumirea şi codul produselor comandate, cât şi numărul de bucăţi.

Doriţi să cumpăraţi un produs şi nu ştiţi cum? Este foarte simplu. Sunt doar câţiva paşi de urmat:


Pasul 1:

Adăugarea produselor în coș se face prin apăsarea butonului "Adaugă în coș". Vă rugăm selectați numărul de bucăți dorite înainte de a trimite produsul în coșul de cumpărături.
Puteți să vizualizați în orice moment coșul de cumpărături în partea dreaptă a paginii. Dacă doriți să faceți modificări, apăsați pe butonul "Coșul meu" pentru a-l vizualiza în întregime. Mai puteți să adăugați alte produse sau să renunțați la unele la care v-ați răzgândit.

După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, apăsați pe butonul "Comandă". La încheierea comenzii aveți posibilitatea de a tipări factura proformă care va conține toate detaliile tranzacției și să solicitați dacă doriți să primiți și o variantă tipărită în colet a facturii fiscale (Mulțumim că protejați natura). 
Daca sunteți deja înscris la www.tresbon.ro , introduceți adresa de e-mail și parola dumneavoastră pentru a vă accesa pagina personală. Alegeți dintre opțiunile de la "Adresă", "Livrare" și "Plată" și lansați comanda. Daca nu sunteți înscris, vă rugăm să completați următoarele:
Datele dumneavoastră: nume, adresă, telefon - acestea sunt informații obligatorii pentru înregistrarea și expedierea comenzii. Aceste informații de cont trebuie introduse o singură dată.

Pasul 2: Metoda de transport: se afișează automat, DPD este singura firmă de curierat cu care colaborăm.

Pasul 3: Alegeți modalitatea de plată dorită:

  • plata prin Carte de credit/debit (Visa, MasterCard, American Express …), transfer bancar sau ramburs (plata la livrare). Dacă alegeți una din ultimele două variante, procesul de confirmare comandă, autentificare, plată se efectuează offline.  Dacă alegeți plată online cu card, pe o pagină securizată introduceți datele cardului cu care doriți să achitați contravaloarea comenzii:

o numărul cardului;

o data expirarii;

o codul CVV2 sau CVC2 (în cazul în care cardul dumneavoastră are un astfel de cod);

o parola 3D secure (dacă aveți un card înrolat în sistemul3D Secure);


 Pasul 4:

Dacă informațiile furnizate sunt corecte și dacă în contul de card aveți fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a tranzacției. În acest moment suma aferentă tranzacției este blocată (nu o puteți folosi), fără a fi încă debitată de pe cardul dumneavoastră.

 Pasul 5: 

O comandă este realizată cu succes când primiți pe email factura proformă corespunzătoare comenzii dumneavoastră cu mesajul "În curs de pregătire". În momentul în care se procesează comanda de către tresbon.ro și se trimite coletul către dumneavoastră, veți primi un email prin care veți fi înștiințat că stadiul comenzii este "Expediată".

Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, pentru a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau pentru a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Comanda poate fi făcută și la telefon, la numărul de telefon 0729 499 828, între orele 8-17, de luni până vineri.

2. Cum se poate plăti o comandă pe site-ul dumneavoastră?

Ramburs / Cash la livrare – veți preda suma de plată curierului.

Ordin de plată / Transfer bancar în contul firmei:

SC DAB EXPERT SRL

CUI : 31192160

Nr. înregistrare la Registrul Comerțului : J14/21/2013

Sfântu Gheorghe, Strada Kokenyes, Nr.24/A, Județul Covasna

Cont bancar : RO48BTRLRONCRT0203317001

BANCA TRANSILVANIA Sfântu Gheorghe

Plată Online prin :

Euplatesc.ro

EuPlătesc.ro este un serviciu oferit de către EuroPayment Services. EuroPayment Services S.R.L are o experienţă din 2004 ca integrator de soluţii dee-commerce şi procesator de tranzacţii online cu carduri bancare.
EuPlătesc.ro vă oferă un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitentă, folosind cea mai sigură tehnologie de autentificare - 3DSecure. 
EuPlătesc.ro dispune un sistem de gestiune a plăților electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzacţionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează soluţii antifraudă avansată care, împreună cu sistemul "Verified by Visa" de la VISA şi "MasterCard SecureCode" de la MasterCard, duc la diminuarea riscurilor asociate tentativelor de fraudă electronică. 
EuPlătesc.ro vă oferă o soluţie de tranzacționare rapidă, solidă şi sigură, prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).

Paypal Express

- cumpără lucruri excepţionale din întreaga lume mai ieftin şi mai sigur! PayPal este acceptat peste tot, de la mărci de top şi site-uri de cumpărături precum DealExtreme, Pixmania, Lufthansa, TinyDeal, Yoox, AliExpress şi eBay până la micile magazine independente.

3. Ce este o comandă încheiată?

Comanda este încheiată în momentul în care plata dumneavoastră este autorizată, procesată de sistemul EuPlatesc.ro iar comerciantul a confirmat livrarea produselor/serviciilor. În acest moment, banii sunt transferați din contul dumneavoastră în contul EuPlatesc.ro, care încasează plata în numele și pe seama comerciantului. Până în acest stadiu, banii sunt blocați pe parcursul procesării, însă nu sunt transferați. Obligația dumneavoastră de plată către comerciant se stinge în momentul efectuării plății către EuPlatesc.ro.

https://www.euplatesc.ro/plati-online/cauta_tranzactie/

4. Ce se întâmplă după ce plasez comanda?

După plasarea comenzii veți primi o confirmare imediată a tranzacției precum și un email cu datele complete ale comenzii. Gestionarul va fi înștiințat de comanda dumneavoastră și, în cazul produselor fizice, vă va pregăti și livra produsele comandate (împreună cu factura) la adresa indicată de dumneavoastră.

5. În cât timp va fi livrată o comanda?

Termenul de livrare depinde de produsele comandate cât și de stocul existent în momentul plasării comenzii.

Există 4 categorii de stoc la produse:
produs pe stoc: produsul se află fizic în depozitul nostru și se poate livra în termen scurt.
- produs disponibil la comandă/se aduce la comandă: produsul se află pe stoc la furnizor și se poate livra în termen ce variază în funcție de tipul produsului comandat.
produs în curs de aprovizionare: produsele importate de noi care sunt deja comandate la producator și vor sosi în 1-2 săptămâni.
produs indisponibil: produsul nu se află pe stoc, nici la noi, nici la furnizor.


Comenzile care conțin doar produse disponibile pot fi livrate în zilele lucrătoare după cum urmează:
- în București în termen de maxim 48 de ore.
- și în țară: în termen de maxim 72 de ore.

Pentru comenzile care conțin produse disponibile la furnizor se mențin termenele de livrare de mai sus.


6. Adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?

Da, este posibil. În cazul în care doriți ca livrarea să fie efectuată la altă adresă decât adresa de facturare, va trebui să precizați acest lucru în formularul de comandă și la pasul următor veți fi rugat să introduceți adresa de livrare.

7. Care este suma minimă pentru o comandă?

www.tresbon.ro are limita minimă de comandă 100 RON, exclusiv transport. Totodată asigurăm transportul gratuit pentru comenzile de peste 350 RON.

8. Cât costă livrarea unei comenzi?

Tarif unic: 15 RON

Acoperire: națională

Serviciul include: 2 încercări de livrare

Urmărirea statusului si dovada livrării online, prin accesare www.dpdonline.ro

 

9. Cât de sigură este o plată online?

 

Cumpărături online în siguranță

Cele mai multe cumpărături online se încheie cu succes. Totuşi, dacă ceva nu merge bine, poţi conta întotdeauna pe ajutorul nostru. Nu ai primit produsele comandate? Dacă vânzătorul nu vine cu o soluţie satisfăcătoare, îţi putem rambursa toată suma, inclusiv costurile de livrare. Cumpărăturile cu PayPal sunt lipsite de stres.

10. Ce anume este programul PAYPAL de protecție a cumpărătorului?

Aproape toate bunurile tangibile care pot fi livrate prin poștă sunt incluse în programul PayPal de protecție a cumpărătorului*.
 

* Pentru termenii și condițiile exacte ale programului PayPal de protecție a cumpărătorului, verifică contractul de utilizare PayPal.

11. Detaliile de card sunt stocate pe serverele Tres Bon?

În cazul cardurilor emise sub siglele MasterCard și VISA acest lucru nu este tehnic posibil, datele despre card fiind introduse direct în sistemele băncii.

 

12. Pot afla informații despre comenzile anterioare?

„Contul meu” este contul dumneavoastră personal unde puteți vedea toate informațiile referitoare la comenzile dumneavoastră online, indiferent de momentul plasării lor.